tirsdag den 18. december 2012

Velkommen til ny blog om det levende engagement

Tiden er inde til at stoppe min gamle blog om eksistentiel selvledelse til fordel for en langt bredere blog om det levende engagement, levende ledelse og levende organisationer.

Jeg har igennem 5 år arbejdet i energivirksomheden DONG Eneryg, hvor jeg blandt andet har skrevet en erhvervsPhD om selvledelsens ledelsesfilosofi og om fænomenets eksistentielle engagement og pradoksale dynamikker. PhD-afhandlingen forventes forsvaret på CBS i foråret 2013.

Jeg er teolog, forhenværende præst og formidler af eksistentiel refleksion til mennesker på arbejde. Mit mål er at begejstre, udfordre og forankre. Jeg har ikke nogen religiøs agenda, men er blot optaget af, at viderefortolke en gammel tradition på en ny og inspirerende måde. Min bundlinje er, at jeg simpelthen selv er begejstret.

Det er mit håb at mange vil læse med og ikke mindst debattere med.

Det handler om at genopdage hvad inderlighed betyder. Og så at insistere på, at denne nyfundne inderlighed skal have plads midt i hverdagslivet og dermed også arbejdslivet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar